FIN DA ETAPA DE INFANTIL

Despois de tres anos como titora do meu grupo de Educación Infantil chegou a hora de "graduar" ós meus peques.
 Foron tres anos cheos de aprendizaxes mutuos, de sorrisos, de xogos, de aventuras e descubrimentos...
Eses nenos e nenas que entraron pola porta en Setembro do 2015 con 3 aniños, e algún ainda con 2, rematan o seu camiño o meu lado, rematan Infantil.


Lembro as súas cariñas cando comezaron o cole...meus parrulos! E que maiores son xa!


Quero dar as grazas as familias, papis e mamis do meu grupo. Sempre puiden contar con vós, sempre colaborastes no que vos pedín e xuntos logramos formar un gran equipo.
Entendestes á perfección que familia e colexio deben ir da man, que estamos no mesmo bando e que para ambos o benestar dos peques é o prioritario.


Grazas! Fixestes que o meu traballo estes anos fora moito máis doado contando co voso apoio.
Mil grazas! 


E grazas a vós, meus nenos e nenas! Pois conseguistes que o meu traballo como mestra me guste ainda máis. Grazas por mirar o mundo con esa curiosidade e ganas de aprender, por estes 3 anos cheos de avances e por enriquecerme como persoa e mestra.
 Sempre estaredes no meu corazón!


Agora comezades una nova etapa da vosa vida, un novo camiño no cole. Ides pasalo xenial en 1º e espero que me veñades a contar as vosas peripecias e avances.
Pois lembrade que isto non é un adeus, senón un "Ata Setembro".























 

Comentarios

Entradas populares